Alle Nyheder

ÅBNINGSTIDER I PÅSKEN 2024

ÅBNINGSTIDER I PÅSKEN 2024

20.03.2024

ADVISERING

ADVISERING

14.03.2024

MIDLERTIDIG LUKNING FOR VARMEN PÅ ODINSVEJ

MIDLERTIDIG LUKNING FOR VARMEN PÅ ODINSVEJ

12.12.2023

VARSLING – DER LUKKES MIDLERTIDIGT FOR FJERNVARMEN

VARSLING – DER LUKKES MIDLERTIDIGT FOR FJERNVARMEN

14.11.2023

Vi har fået en henvendelse fra Vojens fjernvarme om, at de

pga. ledningsarbejde, afbryder for fjernvarmen torsdag 16. november 2023 i tidsrummet ca. kl. 8.00 til 16.00.

Det drejer sig om følgende områder:

Alexandraparken
Rebslagervej
Tværvej
Allegade
Østre Parkvej
Vester Parkvej
Vesterparken
Lærkestien
Ungdomsskolevej (mellem Allegade og Jul. Nielsens vej)
Julius Nielsens vej 2a – 10
Vestergade 40 – 50

De berørte områder er tegnet ind på kortet.

Vi beklager de gener det medfører.

 

HAMMELEV VINDER VELFORTJENT PRIS I 2023

HAMMELEV VINDER VELFORTJENT PRIS I 2023

03.11.2023

Midlertidig afbrudt for fjernvarmen Torsdag 02-11-2023. I tidsrummet kl. 9.00 til 14.00

Midlertidig afbrudt for fjernvarmen Torsdag 02-11-2023. I tidsrummet kl. 9.00 til 14.00

01.11.2023

Pga. ledningsarbejde, bliver der afbrudt for fjernvarmen Torsdag 02-11-2023. I tidsrummet kl. 9.00 til  ca. 14.00 

 

De berørte områder er:

Alexandraparken
Rebslagervej

Tværvej

Allegade

Østre Parkvej
Vester Parkvej
Vesterparken

Lærkestien

Ungdomsskolevej (mellem Allegade og Jul. Nielsens vej)

Julius Nielsens vej 2a – 10

Vestergade 40 – 50

 

Se kort.

 

Vi beklager de gener det medfører.

 

AFDELINGSBESTYRELSEN I AFD. 6 SØNDERGADE/DYBBØLGADE INDBYDER BEBOERNE I AFDELINGEN TIL JULEHYGGE OG LØBENDE DIALOG I ØJENHØJDE

AFDELINGSBESTYRELSEN I AFD. 6 SØNDERGADE/DYBBØLGADE INDBYDER BEBOERNE I AFDELINGEN TIL JULEHYGGE OG LØBENDE DIALOG I ØJENHØJDE

12.10.2023

INFORMATIONSFOLDER RENOVERING AFD. 4 beliggende Vestervang og Dybbølgade

INFORMATIONSFOLDER RENOVERING AFD. 4 beliggende Vestervang og Dybbølgade

02.10.2023

INDVIELSE AF NYT FÆLLESHUS

INDVIELSE AF NYT FÆLLESHUS

27.09.2023

ÅBNINGSTIDER I SOMMERFERIEN 2023

ÅBNINGSTIDER I SOMMERFERIEN 2023

05.07.2023

INDVIELSE AF NYE PLANTEKASSER I AFDELING 6

INDVIELSE AF NYE PLANTEKASSER I AFDELING 6

24.05.2023

Lukkedage forår 2023

Lukkedage forår 2023

02.05.2023

PÅSKELUKKET HOS B43

PÅSKELUKKET HOS B43

28.03.2023

Vi søger 2 imødekommende og løsningsorienterede ejendomsfunktionærer til vores dygtige serviceteam.

Vi søger 2 imødekommende og løsningsorienterede ejendomsfunktionærer til vores dygtige serviceteam.

06.03.2023

LEDIG STILLING

LEDIG STILLING

09.02.2023

 

Er du vores nye ledende ejendomsfunktionær. 

Jobannonce (jobnet.dk)

Sådan søger du økonomisk hjælp til enkeltudgifter til ekstraordinært høje varme- og elregninger

Sådan søger du økonomisk hjælp til enkeltudgifter til ekstraordinært høje varme- og elregninger

24.01.2023

ÅBNINGSTIDER I JULEN HOS B43

ÅBNINGSTIDER I JULEN HOS B43

12.12.2022

Hvis du har fejl og mangler i din bolig

Hvis du har fejl og mangler i din bolig

28.10.2022

Nye ansigter på kontoret hos B43

Nye ansigter på kontoret hos B43

28.10.2022

NYE ANSIGTER PÅ KONTORET HOS B43


Pr. 1. september 2022 har vi ansat Conni Reggelsen

Conni er ansat som projektleder pr. 1 september 2022, og du vil komme til at møde Conni i forskellige sammenhænge. Det bliver Conni der bl.a. foretager vores fraflytningssyn. Conni fungerer også som chef for vores Serviceafdeling.

Conni kommer fra en stilling som Rådgiver hos Rambøll, hvor hun har mere end 25 års erfaring indenfor projektledelse.


Pr. 1. oktober 2022 har vi ansat Inger Vittrup Schou.

Inger er ansat som økonomirådgiver, og varetager økonomifunktionen hos B43, hvor hun er ansvarlig for bl.a. husleje, øvrige opkrævninger, betalinger, budgetter og regnskaber.

Inger er uddannet indenfor økonomi – og har mange års erfaring indenfor økonomibranchen.

 

Sådan sænker du forbruget på el og varme

Sådan sænker du forbruget på el og varme

07.10.2022

TELEFONEN PÅ KONTORET ER LUKKET

TELEFONEN PÅ KONTORET ER LUKKET

24.08.2022

Telefonen på kontoret er lukket på følgende dage: Torsdag den 25. august, fredag den 26. august, mandag den 29. august og tirsdag den 30. august.
Det er istedet muligt at sende en mail på: post@b43.dk, eller benytte feltet "Bestil service", som du finder under menu og tryk herefter beboer. Det blå
felt "Bestil service" fremkommer så på nederste del af siden. 

Servicetelefonen 2343 9657 er åben fra kl. 8 til 9

 

SOMMER INFO FRA B43

SOMMER INFO FRA B43

17.06.2022

DER ER LUKKET FOR VANDET

DER ER LUKKET FOR VANDET

07.06.2022

Dybbølgade 20 har ingen vand 7. juni 2022 frem til middag (forventeligt kl. 12.00)

LUKKET I FORBINDELSE MED KR. HIMMELFARTSDAG

LUKKET I FORBINDELSE MED KR. HIMMELFARTSDAG

23.05.2022

Kan være et billede af tekst, der siger "VI HOLDER LUKKET FREDAG DEN 27. maj 2022 Iforlaengelse af Kr. Himmelfartsdag holder vi lukket fredag den 27. april Såfremt du star med en akut skade, kan folgende kontaktes: Vojens vVs: 74526640 AG Electric: 51674465 (ved akut hjaelp skal boligselskabet kontaktes forstkommende hverdag) RIGTIG GOD KR. HIMMELFART BOLIGSELSKABET"

Indvielse af den nye legeplads på J.H. Schmidts vej

Indvielse af den nye legeplads på J.H. Schmidts vej

09.05.2022

Det blomstrer på J.H. Schmidts vej

Det blomstrer på J.H. Schmidts vej

19.04.2022

KONTORET HOLDER PÅSKELUKKET 2022

KONTORET HOLDER PÅSKELUKKET 2022

08.04.2022

Redegørelse i forbindelse med kritiske artikler bragt i JydskeVestkysten

Redegørelse i forbindelse med kritiske artikler bragt i JydskeVestkysten

08.03.2022

Klik her

Kontoret er grundet Corona situationen lukket for besøgende - men de normale telefon åbningstider er uændrede

Kontoret er grundet Corona situationen lukket for besøgende - men de normale telefon åbningstider er uændrede

07.01.2022

STEM MED!

STEM MED!

15.11.2021

J.H. Schmidts vej dyrker fællesskab og forårsløg

J.H. Schmidts vej dyrker fællesskab og forårsløg

02.11.2021

Boligselskabets telefonsystem er nede..

Boligselskabets telefonsystem er nede..

30.09.2021

Desværre er der tekniske vanskeligheder hos vores telefon leverandør. Dette gør, at du ikke kan komme igennem på telefon til os.
Der arbejdes på sagen her fra morgenstunden - og vi håber, at systemet virker inden kl. 11.00. Send os gerne en mail på post@b43.dk 
i mellemtiden. 

Ny formand for organisationsbestyrelsen i B43, august 2021

Ny formand for organisationsbestyrelsen i B43, august 2021

26.08.2021

Formandsposten var ledig, idet Pia Thorhauge ønskede at stoppe efter 1 år i formandsstolen.

På repræsentantskabsmødet den 12. august 2021 blev Karina Hansen fra Dybbølgade valgt som ny formand for B43. Karina blev valgt som medlem til organisationsbestyrelsen i maj 2017, og har været medlem af afdelingsbestyrelsen for afdeling 6, Søndergade - Dybbølgade siden efteråret 2017.

Organisationsbestyrelsen vil fortsat have intensiv fokus på, at Boligselskabet af 1943 kan tilbyde attraktive, bæredygtige og miljørigtige boliger udtaler formand Karina Hansen.
Dette betyder, at vi i organisationsbestyrelsen vil have stor fokus på renovering af vores nuværende boligmasse, således vores boliger er tidssvarende og fremtidssikrede – og samtidig skal miljø være tænkt ind i vores løsninger.
Vi skal ydermere sikre, at vi pris – og størrelsesmæssigt kan tilbyde boliger til alle. Beboerdemokrati – og beboerfællesskab er hjørnesten i vores boligselskab og organisationsbestyrelsen vil arbejde på at udvikle disse områder, slutter Karina Hansen.

 

SOMMERFERIE LUKKET

SOMMERFERIE LUKKET

16.06.2021

Vi holder lukket i Kr. Himmelfartsferien

Vi holder lukket i Kr. Himmelfartsferien

12.05.2021

I FORBINDELSE MED KR. HIMMELFARTSFERIEN HOLDER KONTORET LUKKET

 

FREDAG D. 14. MAJ 2021

 

Såfremt du står med en akut skade, kan følgende kontaktes:

Vojens VVS: 7452 6640

AG Electric: 5167 4465

(ved akut hjælp skal boligselskabet kontaktes førstkommende hverdag)

 

Vi ønsker alle en god Kr. Himmelfartsferie.

VI HOLDER PÅSKEFERIE

VI HOLDER PÅSKEFERIE

29.03.2021

Julelukkehilsen 2020

Julelukkehilsen 2020

14.12.2020

Covid-19 update

Covid-19 update

27.10.2020

Informationsmøde om nye boligmuligheder i Hammelev

Informationsmøde om nye boligmuligheder i Hammelev

23.09.2020

Ny formand for organisationsbestyrelsen

Ny formand for organisationsbestyrelsen

26.08.2020

På det konstituerende bestyrelsesmøde efter repræsentantskabsmødet den 13. august 2020 blev Pia Thorhauge fra J. H. Schmidts Vej valgt som ny formand for B43. Pia blev valgt til organisationsbestyrelsen i 2019, og har siddet i repræsentantskabet siden 2016.

Formandsposten var blevet ledig, idet Leif Nielsen ønskede at stoppe efter 11 år i formandsstolen.

 ”I organisationsbestyrelsen har vi allerede sat en proces i gang, hvor vi gerne vil arbejde mere strategisk – således at vi tydeligt får formuleret, hvad B43 står for og vil i årene fremover”, siger Pia og fortsætter, ”Og i den forbindelse, er det især bæredygtighed og miljø, der ligger mit hjerte nærmest. Jeg mener, at det skal være attraktivt at bo i en af B43’s boliger – og det kan vi blandt andet sikre ved at træffe fornuftige beslutninger og derved fremtidssikre boligerne og boligområderne bæredygtigt og miljørigtigt. Endvidere har vi i bestyrelsen fokus på, at udvikle beboerdemokratiet og fællesskabet til glæde og gavn for vores beboere og vores by.”

Pia Thorhauge er den første kvinde, der er blevet valgt til posten som formand for organisationsbestyrelsen i B43.

Sådan åbner vi fra mandag den 18. maj 2020

Sådan åbner vi fra mandag den 18. maj 2020

13.05.2020

STOP Corona virus

STOP Corona virus

12.03.2020

 

I Boligselskabet af 1943 følger vi mydighedernes anbefalinger for at forebygge og begrænse smitte med coronavirus. Derfor forsøger vi at begrænse personlig kontakt.

Kan din henvendelse klares pr. telefon eller mail? Så ring eller skriv til os.

Hvis din henvendelse kræver personlig kontakt så benyt dørklokken.

Du kan kontakte os på tlf. 7454 1407, vores telefontider er:

Mandag til fredag: kl. 9-12

Samt tirsdag: kl. 15-17

Desuden er det muligt at kontakte os på mail: post@b43.dk

Viceværterne kan kontaktes dagligt fra kl. 8-9 på 2343 9657 eller pr. mail: service@b43.dk

 

 

Julelukket

Julelukket

18.12.2019

Fælles julestue hos B43

Fælles julestue hos B43

12.12.2019

På opfordring af Realdania deltog Boligselskabet af 1943 med et indlæg omkring sociale renoveringer, da Almen Boligforum mødtes til en perspektiverende debat omkring emnet ”Kan man bygge ensomhed væk?”

På opfordring af Realdania deltog Boligselskabet af 1943 med et indlæg omkring sociale renoveringer, da Almen Boligforum mødtes til en perspektiverende debat omkring emnet ”Kan man bygge ensomhed væk?”

04.10.2019

Ny inspektør hos B43

Ny inspektør hos B43

20.08.2019

Billedet indeholder sandsynligvis: 1 person, tekst

Sammen optimerer vi fællesskab til livsglæde og gavn

Sammen optimerer vi fællesskab til livsglæde og gavn

12.07.2019

Sommerferielukket

Sommerferielukket

05.07.2019

Billedet indeholder sandsynligvis: himmel og tekst

 

 

Stillingsopslag - inspektør

Artikel om sociale renoveringer bekæmper ensomhed

Artikel om sociale renoveringer bekæmper ensomhed

15.05.2019

Artikel i LBF(Landsbyggefonden) Magasinet om vores projekt - Sociale renoveringer bekæmper ensomhed

https://lbf.dk/mag…/sociale-renoveringer-bekaemper-ensomhed/

Beboer konkurrence

Beboer konkurrence

15.05.2019

Kontoret holder påskelukket

Kontoret holder påskelukket

09.04.2019

Julelukket 2018

Julelukket 2018

18.12.2018

Pressemeddelelse - Efter årtier på samme adresse er det slut

Pressemeddelelse - Efter årtier på samme adresse er det slut

15.12.2018

PRESSEMEDDELELSE

 

 

 

Efter årtier på samme adresse er det slut

Efter at have administreret den almene boligudlejning fra samme adresse i årtier, er Boligselskabet af 1943 fraflyttet adressen Allegade i Vojens.

Med købet af Danmarksgade 5 og efter endt renovering er administrationen nu på plads i de nye lokaler og planen er, at viceværtfacliiteterne flytter med, indenfor den nærmeste fremtid. Flytningen skal ses i forlængelse af effektiviseringsbølgen indenfor den almene sektor.

”Danmarksgade 5 er yderst centralt placeret i Vojens i forhold til tilgængeligheden for vores beboere” udtaler Bestyrelsesformand Leif Nielsen. ”Vi har samtidig taget højde for gode tilkørselsforhold, samt parkeringsmuligheder – og der er tillige direkte indgang uden trapper, hvilket er en lettelse for vores ældre beboere.

At alt administration foregår ud fra samme adresse, er med til at effektivisere vores arbejdsgange betydeligt. Dette skulle gerne komme vores kommende og nuværende beboere til gode, da målsætningen er en bedre og mere effektiv sagsbehandling.

Vi har alle glædet os til flytningen, som har givet mere luft omkring den enkelte medarbejder, og vi ser frem til at samarbejde som et stærkt og dynamisk team centralt i Vojens by.

 

En for alle og alle for en…
Dette har været mottoet i forbindelse med flytningen til Danmarksgade 5, hvor hele teamet har løftet i flok. Netop derfor, har det været muligt for os, at forberede og gennemføre flytningen sideløbende med hverdagens opgaver. Vi glæder os rigtig meget til at byde indenfor i vores nye lokaler fra primo december og samtidig til at servicere vores mere end 722 boliger i Vojens og Haderslev kommunes omegnsbyer”, slutter Bestyrelsesformand Leif Nielsen.

Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til:

Bestyrelsesformand Leif Nielsen
hleif@youmail.dk
Tlf. 2331 0950

Forretningsfører Lisa Nielsen
ln@b43.dk
Tlf. 4022 1819

Sociale renoveringer - pressemeddelelse

Sociale renoveringer - pressemeddelelse

27.11.2018

Så er sociale renoveringer i luften.
B43 er med i et pilotprojekt.

Læs om vores projekt, ved at klikke på nedenstående links.

https://realdania.dk/…/2018/11/sociale-renoveringer-27112018

https://almennet.dk/emner/sociale-renoveringer/ eller https://almennet.dk/

 

Ny hjemmeside

Ny hjemmeside

15.08.2018

Vi har nu fået ny hjemmeside, og den største nyhed er, at den tilpasser sig det media, du bruger. 

Skulle der være udfordringer eller spørgsmål, er man velkommen til at ringe i åbningstiden på tlf. 7454 1407 eller sende en mail til post@b43.dk

Vi fortsætter med at udvikle hjemmesiden, og der vil løbende komme ændringer til gavn for vore beboere og aktive medlemmer.

 

Den nye persondataforordning

Den nye persondataforordning

07.06.2018

 

Vi passer på dine personlige oplysninger!

Din personlige integritet og vores håndtering af dine personlige oplysninger er vigtig for os. Den 25. maj 2018 begynder GDPR (General Data Protection Regulation) at gælde i Danmark og resten af EU. GDPR erstatter personoplysningsloven.

Beskyttelsen af din personlige integritet forstærkes, hvilket vi hilser varmt velkommen og da vi allerede værner om dine personlige oplysninger, vil dette ikke indebære nogen nævneværdig forskel for dig. Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg med at vi håndterer dine personlige oplysninger med største omhu og i overensstemmelse med GDPR, så vi kan give dig en positiv og relevant oplevelse til de tjenester og ydelser vi tilbyder.

Kravene til virksomheders beskyttelse af persondata har længe været store, og vil fortsat være det. Når den nye Persondataforordning (GDPR) træder i kraft den 25. maj 2018, udvides dine rettigheder som forbruger. Det betyder bl.a., at:

  • Du altid har mulighed for at få oplyst præcist, hvilke personoplysninger vi opbevarer.
  • Du altid har mulighed for at få oplyst, hvordan vi behandler dine personoplysninger og til hvilke formål

 

Du kan her via dette link læse om hvordan Boligselskabet af 1943 forholder sig mht. personoplysninger - tryk her